sâmbătă, 27 iunie 2009

Vis cu maci... defapt nu


Acum stiu ce-mi doresc! Poate "a dori" nu e potrivit contextului, pentru ca nu e vorba de o acadea. Dar oricum stiu ce mi-ar placea...
Iubire neconditionata... Un mic suflet pentru care sa fiu soare chiar si atunci cand ma inec in negura (nu stiu sa inot). O fiinta cu o atingere usoara care sa nu trezeasca nimic in maruntaiele mele ruginite, ci sa imi atinga mintea si sa o incarce cu sens. Cineva care sa ma duca acasa noaptea, cand eu desenez contexte in lumina felinarelor, fara sa astepte un sarut in fata portii. O haina ce imi incalzeste mainile inghetate si buze subtiri care sa-mi sarute nevinovat nasul rosu. Vreau zambete cand sunt fericita! Vreau zambete cand sunt trista! Vreau un suras discret cand incerc sa prind scantei in poze! Si peste toate, vreau o imbratisare scurta si calda, care sa spuna simplu: "Imi pasa! Imi pasa atat de mult de tine..."
Banuiesc ca e vorba de grija... Sau tot de frica de asteptarile celorlalti, de responsabilitate pana la urma.

Si in timp ce ma gandesc la toate astea, mama ma intreaba ce vreau sa mananc, cu aceeasi rabdare neclintita si intelegere mult prea profunda. O privesc... Ma citeste. Si ma accepta asa. Singura care poate. Singura care stie...

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai nevoie de o persoana care sa aiba grija de tine si care sa-ti ofere intelegere mai presus de orice. Eu tocamai am iesit dintr-o relatie foarte lunga, cu o despartire destul de dureroasa..Si e pardoxal ceea ce mi s-a intamplat..am avut parte de multa dragoste dar, nu prea am avut parte de intelegere. Mi s-au adus foarte multe reprosuri legate de felul meu de a fi si de modul in care imi traiesc viata. E foarte dureros ca persoana la care tii cel mai mult sa nu te accepte asa cum esti, sa nu te aprecieze aproape deloc si sa incerce mereu sa te schimbe..Drept urmare am ajuns sa cred ca este mult mai important ca persoana de langa tine sa te inteleaga si sa-ti demonstreze acest lucru si sa simti ca are grija de tine. As putea spune ca aceste lucruri sunt chiar mai importante decat sentimentele in sine..

    RăspundețiȘtergere
  3. hristoase, ai idee cat iubesc eu macii?

    RăspundețiȘtergere